Yurt Dışına Açılım ve Satış Ofisi Açmak

Uluslararasılaştırma bizim işimiz!

Teknoloji ağırlıklı bir firmaysanız ve Kuzey Amerika ve/veya Avrupa pazarını hedefliyor, orada size eksiksiz servis verebilecek bir satış ofisiniz olmasını istiyorsanız, size özel çözümümüz için bizimle irtibata geçin. 

Uzun yıllardır yurt dışı piyasalarda faaliyet gösteren,  özellikle teknoloji bazlı Türk KOBİ’lerinin yurt dışı pazarlarına açılımı, uluslararası Ar-Ge ve Inovasyon destek projelerine katılımı ve faydalanması, ürün ve/veya hizmetlerinin etkin bir şekilde pazarlanması ve satışı konularında destek veren ekibimizle size en uygun çözüm için hizmetinizdeyiz. Bilgi, tecrübeve yurtdışı bağlantılarımız sayesinde, önce sizin hedeflerinize ulaşmada ne kadar gerçekci olduğunuz hakkında bir değerlendirme yapılacak, sonrasında ise izlenmesi gereken  en etkin yol haritası ve çözüm önerilerimiz sunulacaktır.

Eğer Avrupa pazarını hedefliyorsanız Amsterdam, Kuzey Amerika pazarını hedefliyorsanız ise Silikon Vadisi – San Fransisco ofislerimizden sizlere aşağıdaki servisleri vermeye hazırız. Size özel çözümler için lütfen arayınız.

Size özel yerleşik, bağımsız uzmanlar

Kuzey Amerika ve Avrupa’da başarılı olmak için en önemli şartlardan biri mevcut iş kültürünü anlayan ve hedef pazarı yakından bilen yerel bir uzmanla çalışmaktır. Birlikte çalıştığımız yerel uzmanlar iş kültürünü ve piyasasını çok iyi bilen, sektörel satış deneyimi ve satış ağı bulunan profesyonellerden oluşmaktadır. Saat bazında anlaşabileceğimiz bu hizmetlerde ilgili olarak uzmanımız firmanız adına toplantıya sizin onay verdiğiniz pozisyon ve sorumlulukla sizin firmanızın kartıyla katılır. Bu uzmanlar gerektiğinde sizin adınıza pazar araştırmasından rekabetçilik analizine, ürün/hizmetlerinizin pazarlanması ve satışından teknoloji transferine kadar size her türlü konuda hizmet vermeye hazırdırlar.

Avantajlar:

  • Hedef müşterilerle sektörel iş geliştirme deneyimli yerel bir uzman vasıtası ile irtibata geçmek
  • Olası toplantılarda sizi firma kartınızla temsil edecek yerel“Satış Müdürü” sayesinde zaman ve harcamalardan (uçak, otel, vize vs) tasarruf
  • Tecrübeli yerel uzmanımız vasıtasıyla gerçekleştirilecek toplantılarda daha yüksek bir başarı şansıı
  • Hem müşteri hem de hedef pazar hakkında donanımlı, her iki tarafı ve ihtiyaçları iyi tanıyan 20 yılı aşkın özel sektör ve uluslararası pazarlama tecrübeli Türk uzmanların koordinasyonunda işin gerçekleştirilmesi
  • Sadece önceden anlaşılan saat ve harcamalar (yerel seyahat, otel masrafı gibi) bazında ödeme yapılması
  • Profesyonel toplantı raporlarının hazırlanması ve müşteriye iletilmesi

Tanıtım Ofisi

Yurt dışında firma kurmak, bir çok KOBİ için oldukça zor ve masraflı bir süreçtir.  Firma kurmak için gerekli olan Noter ve Ticaret Odası işlemleri, uygun bir ofisin bulunması (nerede ve niçin) , ofisin gerekli mobilya ve ofis gereçleriyle donatılması, en azından yerel bir satış müdürü ve sekreterin bulunması/seçilmesi, şirket arabasının alınması/kiralanması, muhasebeci/avukat bulunması ve anlaşılması gibi bir çok zaman alıcı ve maliyetli bir yatırım gerekecektir. Üstelik işleriniz beklendiği gibi gitmediği takdirde şirketi kapatmak daha önce planlanmayan bir çok masrafı ve sıkıntıyı da (personel tazminatı, kira ve araba kontratının erken sonlandırılması, kapatma işlemleri gibi) beraberinde getirecektir. Eğer %100 emin değilseniz, biz size ara çözüm olarak “Tanıtım Ofisi”  öneriyoru

Avantajlar:

  • Firmanızın adına yerel bir tanıtım ofisinizin olması 
  • Firmanıza ait prestijli bir adres, telefon ve faks numarası
  • Yerel dilde gelen telefonlarınızı yanıtlayan sekreter hizmetleri, istenildiğinde telefonların Türkiye’deki numaranıza yönlendirilmesi
  • Yerel tanıtım ofisinizin her türlü vergi ve denetimden muaf olması
  • Yurt dışında ofis adresi isteyenler için en ucuz/hızlı çözüm
  • Herhangi bir sabit personel maliyeti olmaması
  • Gerektiğinde kiralanabilir tam donanımlı ve servisli toplantı odaları
  • Gerektiğinde  saat bazlı çalışan yerleşik, bağımsız uzmanlar

Satış Ofisi

Yurt dışında firma kurmak, bir çok KOBİ için oldukça zor ve masraflı bir süreçtir.  Firma kurmak için gerekli olan Noter ve Ticaret Odası işlemleri, uygun bir ofisin bulunması (nerede ve niçin) , ofisin gerekli mobilya ve ofis gereçleriyle donatılması, en azından yerel bir satış müdürü ve sekreterin bulunması/seçilmesi, şirket arabasının alınması, muhasebeci/avukat bulunması ve anlaşılması gibi bir çok zaman alıcı ve maliyetli bir yatırım gerekecektir. Üstelik işleriniz iyi gitmediği takdirde şirketi kapatmak daha önce planlanmayan bir çok masrafı ve sıkıntıyı da (personelin tazminatı, kira ve araba kontratının erken sonlandırılması, kapatma işlemleri gibi) beraberinde getirecektir. Eğer %100 emin değilseniz, biz size ara çözüm olarak “ Satış Ofisi”  öneriyoruz.

Avantajlar:

  • Yurt dışı limited (LLC veya BV)satış firmanızın kurulması
  • Yerel firmanız aracılığıyla en prestijli iş imkanının sağlanması
  • Yeni kurulan Firmanıza ait bir bir adres, telefon ve faks numarası
  • Yerel dilde gelen telefonlarınızı yanıtlayan sekreter hizmetleri, istenildiğinde telefonların Türkiye’deki numaranıza yönlendirilmesi
  • Firmanız için anlaşmalı muhasebe ve avukatlık hizmetleri
  • Yurt dışında iş yapmak için en prestijli çözümler
  • Herhangi bir sabit personel maliyeti olmaması
  • Gerektiğinde kiralanabilirilave ofis, tam donanımlı ve servisli toplantı odaları
  • Gerektiğinde  saat bazlı çalışan yerleşik, bağımsız uzmanlar

Amsterdam Ofisi:

Siriusdreef 17-27
2132WT Hoofddorp The Netherlands
(Amsterdam Schiphol havaalanına 5 dakika mesafede)
Tel: +31 20 8083888
Fax: +31 20 8083098
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Silikon Vadisi Ofisi:

51 E. Campbell Ave. , Ste 200
Campbell, CA 95008, USA
Tel: +1 (831) 601 5391
Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.